BUENAS PRÁCTICAS MUNICIPALES

Aj. Alcoi
Commemoració 25N centres educatius

Des del Departament d’Igualtat es va proposar una activitat conjunta a nivell de tots els Centres Educatius per a la commemoració del 25N.
Es va proposar el treball als centres Educatius d’una cançò “vull ser lliure” que va realitzar una escola de la província de València i que es va interpretar en llengüa de signes per alumnat del cicle d’Integració Social del CEIP BATOI, d’ací d’Alcoi.
Eixe dia, l’alumnat va anar des dels seus centres a la plaça de l’Ajuntament formant una cadena humana. Després de llegir el manifest per part d’ACOVIFA (associació contra la violència de gènere) l’alumnat va representar la cançó en llengua de signes.

pepAj. Alcoi

Aj. Alcoi